Eğer ofis taşımaya karar verdiyseniz en doğru adres olan Egesoy Nakliye ve Depolama firmasını tercih etmek vereceğiniz en doğru karar olacaktır. Ofis taşımacılığını açıklayacak olursak; ofisinizi değiştirirken eşyalarınızın güvenli ve hasarsız bir şekilde taşınması için nakliye firmaları tarafından verilen bir hizmettir diyebiliriz. Belirli bir plan içerisinde taşıma işlemi gerçekleştirilir. Ofis taşımacılığı diğer taşıma türlerine göre daha fazla dikkat, hassasiyet ve özen ister. Bunun nedeni ofislerde taşınacak eşyaların büyük bir çoğunluğunun mobilya çeşidi eşyalar olmasıdır. Ayrıca arşiv, önemli dosya ve evrakların olabileceği göz önünde bulundurularak ofis taşımacılığının daha dikkatli yapılması gerekir. Bu hususların bilincinde olan Egesoy Nakliyat ve Depolama firması başarılı kadrosuyla, ofis taşımacılığında bir telefon kadar uzağınızda.

Ofis Taşımada Hız

Hız hayatımızın çoğu alanında önemli bir yer tuttuğu gibi ofis taşıma için de aynı durum söz konusu. Hatta hız, ofis taşıma da en önemli unsur diyebiliriz. Ofis taşıma da hıza önem veren Egesoy Depolama ve Nakliyat zamanında ve hızlı bir şekilde nakliye işlemini sağlıyor. Egesoy Nakliyatla hızlı taşımacılığın tadını çıkarabilirsiniz. Biraz süreçten bahsedecek olursak; titizlikle paketlenen ofis eşyaları dikkatlice araçlara yerleştiriliyor. Sonrasında ise yerleştirilen eşyalara hareket olmaması adına sabitleme işlemi yapılıyor. Daha sonra eşyalar güvenli ve hızlı bir şekilde adrese teslim ediliyor.

 

Asansörlü Taşımacılık

Şehirler arası ofis taşımacılığında kullanılan bir yöntem asansör sistemleridir. Yeni taşınılacak yer. Böylece insan gücünün yetemeyeceği yerlerde zorlama yapılmadan asansör kullanılır. Zarar vermeyecek bir şekilde eşyalar indirilir ve yeni ofise taşınır. Avantajlı ofis taşıma yöntemlerinden biridir.

 

 

Ofis Taşımada Kullanılan Ambalajlar

Ofis taşımacılığında, şehirlerarası yapılan nakliyat işlemlerinde ambalajların kalitesi büyük bir öneme sahiptir. Kolay yırtılmayan

, içerisindeki ürünü koruyan ve deformeleri engelleyen bir ambalaj türü kullanılır. Özellikle paketleme ürünlerinin içinde hava baloncukları bulunur. Hava baloncukları eşyaya gelecek zararı engelleme konusunda oldukça işe yarar. Bazı ürünlerin kenarları sivri olduğundan dolayı o sivriliği koruma amacıyla kenarlıklar takılır..

 

 

 

Ofis Taşımacığı Süreçleri

1)Tespit Edilme: Egesoy Nakliye ve Depolama Firması ile görüşmeniz sağlandıktan sonra, tespit için adrese bir personel gönderilir. Taşınacak eşya türleri, cinsi ve miktarı tespit aşamasında belirlenir. Eşya miktarı dikkate alınarak nasıl özellikte ve büyüklükte bir ara. Gerektiği de bu aşamada belli olur.

2)Eşyaların kolilenmesi: Ofis taşıma da genel olarak mobilya, evrak, dosyalar ve çeşitli eşyalar bulunmaktadır. Bu eşyalar hizmet isteyen kişinin isteği doğrultusunda kolilenmekte ve rakamlarla numaralandırılmaktadır. Mobilyalar da ise ambalaj kullanılır ve dikkatlice ve özenle ambalajlama yapılır. Kolilenecek eşyalar, genelde dosya ve çeşitli evraklardan oluşmaktadır. Bu eşyalar, hizmeti alan kişinin isteğine göre kolilenmekte ve kolay ayırt edilebilmesi için etiketlenmektedir. Daha sonra işinde titizlikle çalışan personeller ürünleri dikkatlice araca yerleştirmektedir.

3) Yerleştirme: Ambalaj ile paket ve numara yapılmış eşyalar, kolaylıkla bulunur ve çalışanlar tarafından montaj işlemi gerçekleştirilir. İstenildiği üzere özel evrak kolileri ise, müşterinin istediği yere bırakılır ve bu şekilde ofis taşımacılığı hizmeti tamamlanmış olur. Üzerinde dikkatlice çalışılan ofis taşımacılığı, belirli bir sözleşme dahilinde yapıldığından dolayı, iki taraf da karşılıklı güvence altına alınmaktadır.

 

 

 

 

Ofis Taşımacılığı Fiyatları

Ofis taşımacılığında fiyatlandırma yapılırken çeşitli koşullar vardır.

Eşya miktarı: Ofis taşımacılığında fiyatı belirleyen en önemli unsurlardan biri taşınacak eşya miktarıdır. Nakliye yapacak firmanın personel sayısını belirlemede etkili olan eşya miktarı fiyatı da bu doğrultuda etkilemektedir.

Nakliye mesafesi: Nakliye işlemi için hangi semtten hangi semte gideceği maliyet açısından bir diğer önemli unsuru oluşturmaktadır.

Ofislerin kaçıncı katta yer aldığı: İş yükü açısından iki ofisin de kaçıncı katta olduğu maliyeti önemli ölçüde etkilemektedir. Bunun yanı sıra üst katlarda yer alan ofislerde asansör bulunup bulunmadığı da fiyatlandırmaya yüksek oranda etki eden bir diğer faktördür.

Eşyaların içeriği: Taşınacak eşyaların ağırlığı, kırılganlığı ve
kolay zarar görebilecek yapıda olup, olmaması ofis taşıma hizmetlerinde fiyatlandırmayı büyük ölçüde etkilemektedir.

 

KALİTENİN ÖNEMİ

Ofis taşıma, güvenli taşıma ve zaman kaybı yaşamamak için oldukça önemlidir. Aksilikler yaşanmaması adına kesinlikle kaliteli hizmetler sunan uzman firma ile çalışmak çok önemli bir kriterdir. Egesoy Nakliyat ve Depolama firması sizlere her zaman titizlikle çalıştığı, güvenilir hizmetlerini en kısa süre içinde sunmaktadır. Sizde ofis eşyalarınızın hızlı ve güven içinde taşınmasını istiyorsanız firmayla iletişime geçin ve güvenli taşımanın keyfini çıkarın.

Leave a Reply

Call Now Button
Open chat