Ofis taşıma hizmetlerinde profesyonel çözümler sunan Egesoy Nakliyat olarak, çalışma işleyişiniz aksamadan hızlı bir şekilde taşınmanızı sağlıyoruz. Ofis mobilyaları, evraklar, personele zimmetli eşyalar başta olmak üzere taşınacak tüm eşyalarınızın ambalajlanma ve paketleme süreçleri ile taşınma aşamasında profesyonel çözümler sunuyoruz. Ofis değiştirirken işlerinizin aksamaması ve çalışma sürecinin bozulmaması için nakliye işlemlerini gece saatlerinde ya da tatil günlerinde gerçekleştirerek ofisinizi ilk iş gününe hazır hale getiriyoruz.

Ofis Taşıma Hizmetlerimiz

Yeni bir ofise taşınmaya karar verdiğinizde, Egesoy Nakliye olarak tüm ihtiyaçlarınıza yönelik işlevsel çözümler sunuyoruz. Ambalaj ve paketleme, taşıma, yerleştirme gibi tüm işlemleri hızlı ve güvenli bir şekilde gerçekleştiriyoruz.
Ofis taşıma işlemi öncesi, ücretsiz ekspertiz hizmeti ile ihtiyaçlarınızı belirliyor ve talepleriniz doğrultusunda planlama yapıyoruz. Ofisinizi çalışmalarınızı aksatmayacak şekilde isterseniz hafta sonu isterseniz gece saatlerinde taşıyarak iş akışınızın bozulmamasını sağlıyoruz.
Ofis mobilyaları paketlendikten sonra numaralandırıyor ve yeni ofisinize taşındığınızda eşyalarınız hızlı bir şekilde yerleştiriyoruz.
Masa, sandalye ve dolap gibi eşyalarınız monte durumdaysa demonte edip paketliyor ve yeni ofisinizde monte işlemini gerçekleştiriyoruz.
Ofiste çalışan personellere zimmetli eşyaları ayrı ayrı paketleyip isimlendiriyor ve yeni ofiste personellerin çalışma alanlarına yerleştirilmesini sağlıyoruz.
Dosya, arşiv klasörü, sözleşme gibi evraklarınızın kaybolmasını engellemek için ayrı ayrı paketleme yapıyor ve her birini isimlendirerek yeni ofisinizde karmaşıklık oluşmasını engelliyoruz.
Eşyalarınızın taşınma sırasında zarar görmemesi için modern paketleme yöntemleri kullanıyoruz.
Yeni ofisinize yerleşmenizi kolaylaştırmak ve hızlandırmak için istediğiniz alanlar için kurulum ve yerleştirme hizmeti sunuyoruz.
Ofis içerisindeki bardak, tabak, kahve makinesi gibi kırılabilecek türdeki eşyaları özenle paketliyor ve mutfak eşyalarınızın zarar görmeden taşınmasını sağlıyoruz.
Ofis taşıma talepleriniz için oluşturduğumuz sözleşme kapsamında, eşyalarınızı sigortalayarak oluşabilecek zararlara karşı önlem oluşturuyoruz.

Profesyonel ve Güvenli Taşıma Hizmetleri

Nakliye sürecinde eşyalarınızın zarar görmesi, nakliye firmasının belirlenen tarih ve saate uymaması ya da taşımanın belirlenen zaman aralığı içerisinde tamamlanmaması gibi sorunlarla sıklıkla karşılaşılır. Taşınma sırasında eşyalarınızın hiçbir zarar görmeyeceğine ve zarar görmesi durumunda zararınızın karşılanacağına dair güvence almanız oldukça önemlidir. Profesyonel olmayan firmalar tarafından alacağınız hizmetlerde eşyalarınızın darbe alması, ezilmesi ya da kaybolması gibi sorunlarla karşılaşabilirsiniz. Ofis taşıma sürecinde iş akışını sekteye uğratabilecek durumlar da maddi zarara uğramanıza neden olabilir. Bu nedenle ofis taşıma hizmeti için güvenilir bir firmadan destek almanız büyük önem taşır.
Egesoy Nakliyat, ofis taşıma süreçlerinde eşyalarınızın zarar görmemesi için profesyonel şekilde ambalaj ve paketleme çalışması yaptığı gibi; bu alanda deneyimli olan prezantabl personellerle hizmet vermektedir. Böylece eşyalarınız paketlenme, nakliye aracına yerleştirilme ve taşınma sürecinde zarar görmez. Eşyalarınızın yeni ofisinize yerleştirilmesi için de hizmet veren Egesoy Nakliyat ofis taşıma taleplerinizi hızlı ve sorunsuz bir şekilde tamamlamaktadır.